pátek 13. prosince 2019

...pátek 13.tého, no a co.....

No nic, den jako obvykle. Peru nějaké prádlo, rifle svetry....Vařím oběd, vepřová pomalu pečená žebírka s bramborami a okurkový salát...
Venku jako celý tento týden ...pošmourno, navíc fouká. Ale není to žádný hurikán jako na Islandu...
Pohybující se větve na smrku před domem stejně na fotce nejsou, hihihi.


Mám v plánu došít poslední rozdělanou práci, legínky pro Ondru. Nakoupeno máme všechno, váhám mezi přípravou těsta na perníčky a nějaké diabetické cukroví pro pana Há. A nebo to nechám až na víkend.
Včera večer jsem si pustila film, už dávno známý a viděný i v TV, ale akorát tak laděný pro mne. Trochu války a strachu, hodně lásky / hihihi / a celkem optimistický konec. Navíc krásný chlap....


A to nejen muž s nadpřirozenými vlastnostmi, figurou rváče / X men, Wolverine apod. / a nebo romantika....
Například Kate a Leopold

Ale taky velmi dobrý zpěvák a šoumen.....



 Koneckonců filmů s ním, a nejen s ním, samozřejmě, je spousta, příběhy takové a onaké, alespoň to odvede pozornost od marasmu, který momentálně ve světě, z neznámého důvodu, vládne.
 Lidi jsou napnutí, emoce bublají, budu hnusná a řeknu.... lidi, neblázněte, už dlouho nebyla válka a bez ní je všude líp.....
A neštětí, nemocí a bídy je všude taky dost.
Já vím, je adventní čas, ale tohle přeci nezakryjeme světýlky a pozlátkem, veselými vánočními melodiemi na každém kroku a honbou za dárky....
Lidé, pozor !!!!!!

A to by byla moje kulturní vložka na tento víkend a malé morální poučení, za které se neomlouvám....
Budu balit nějaké dárky, budu asi péct, trochu půjdu ven, na domek nepojedeme / viz moje uklidňující medikamenty, i když je už snižuji a omezuji..... /.
Uvidíme.

Hezký pátek 13. všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...