pátek 6. prosince 2019

...neveselo, truchlivo....

Mám uklizený i špajz v mezipatře, tlak mi stále stoupal. Navíc nežádoucí účinky nových léků, dneska jsem musela k doktorovi znovu. Pak nešel nový lék ve městě sehnat...Prostě radosti stáří.

Nic moc nedělám, mám mít klid a nechat léky "usadit". Takže jen vaření oběda, nádobí myje myčka, prádlo pere pračka, tak jen ho pověsit. Prala jsem ale jen maličkosti, župany ...Co kdyby mě uložili...

Odpoledne jsem si četla, udělala sušenky  embosovaným válečkem, moc to není vidět, musím zkusit jiné těsto...Ale jako svačinu to pan Há sní.

Teď si čtu a sleduju videa na YT...třeba tohle, jak jde děvče do lesa a natrhá si badyán, pepř aj. a na střeše  je rozložené suší..... Jen nevím, co je to tohle první....Prochází se "lesem" stromů, co u nás pěstujeme jako pokojovky....


Jo a taky mají Dva tátové nové video o výchově, co by dneska dělali stejně a co jinak, od porodu....

                                        

A při bližším sledování dívky ze Švédska, psala jsem o jejím YT....nedávno, minule, předminule....jsem zjistila z jejího vyprávění, že před necelými dvěma lety stálla na pokraji smrti, pak byla na transplantaci slinivky....

Každý to máme v životě něčím těžké....

                                          

A aby to neskončilo na smutnou notu, no, skončilo to dobře, ale cesta k tomu "konci" byla strastiplná.
Je důležité si připomínat, že zdraví máme jen jedno, nikdo z nás nezná dne ani hodiny, kdy se může něco přihodit.... A proto, zbytečně neriskovat a nosit teplé spodní prádlo a zakrytá záda....hlášky mojí maminky....néééééé a už dost.

A stejně mě nic moc nebaví, i když se snažím. Taky jdu bojovat.....hihihi.

Balíček prasynovci došel už včera dopoledne / za  necelých 24 hod. 159,0 Kč..../, balíček s kalhotami  vnoučatům už došel taky, prý sedí dobře. Tak budu šít ještě nějaké další. Aby na to stačily látky, co jsem ponakupovala a ještě z nich nic neudělala a děti rostou tak rychle.

A už je venku zase tma.

Hezký večer všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...