středa 4. prosince 2019

...penzum

tohoto týdne splněno.
Sklep vyklizen od sklenic na zavařování, byly jich 4 prádelní koše. ještě kouknu na menší věci, které jsou tu ještě po tchánech a sklep bude hotov. Pak se vrhnu na špajzku v mezipatře a bude to....
Ale musím v klidu, ten můj tlak....
Dopoledne práce, po obědě zábava. Byla jsem na setkání důchodek, před chvílí jsem přišla domů.
Takhle to vypadá ve městě. Na Lidickém náměstí proti divadlu.

Ve městě je trochu mlha, navíc foceno mobilem.
Divadlo je teda v oparu....A možná je to těmi světýlky a malou kvalitou foťáku v mobilu....


Dneska už nic nedělám, posedím s panem Há a povyprávím, co kolegyně....Budu si číst a snad v klidu spát....konečně....Nesmím to zakřiknout.

Hezký večer všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...