sobota 24. února 2018

...proměnlivo....

...je dneska venku i na olympiádě....
Ráno zlato, potom dobrá rychlobruslařka Nikola Zdráhalová na 8.místě. V novém olympijském sportu, hromadný start na oválu cca 440 m.....16 kol,vyhrála druhou rozjížďku a pak ve finále osmá. Momentálně hokej, nic moc pro nás, zatím prohráváme.
O Ester je toho na internetu moc a moc...jen jedno za všechny  https://www.sport.cz/zoh/lyzovani/clanek/966023-esterminator-chuck-norris-do-penze-ledecka-opet-vladne-sitim-z-tiskovky-udelala-show.html#hp-sez

Panu Há dneska taky nic moc, tak sedím a čtu si.
Abych si zvedla náladu, tak Ladislava Ziburu. Pro mne mladíček, cestovatel a spisovatel. Vtipný a pohotový.


Venku se zamračilo a poletuje droboučký sníh. Jako se říká mrholí, tak já říkám posněhává. To už bylo i dopoledne, ale nikde nic není vidět.
Hokej skončil, prohráli jsme s Kanadou 6:4, aspoň tak....
Jdu si zase číst.
Klidný večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...