pátek 23. února 2018

.../32/

A je tu zase pátek.
Jsem zklamaná z počasí, tolik mi chybí zasněžené večery u filmu nebo čtení, kdy pohled ven z okna člověka uklidní. Momentálně mám pocit, že nám utíkají "agrotechnické lhůty" a přitom je na ně ještě čas.....
Uklízím, vařím, peru, žehlím, šiju, žiju, miluju.....hihihi
A čtu.
Dostala jsem od kamarádky zase něco jiného ke čtení, fantasy.
Sarah J. Maas


No, je to pro mne chvílemi těžké čtení, ale líbí se mi to. Ne, že bych si u toho odpočinula, ale vidím na sobě, že se spisovatelka trefila do mého vkusu čtení, i když to patří do "mladé četby"....Jenže, já čtu všechno, v podstatě nemám preferovanou četbu. Uvidíme, jak jí to vydrží v dalších dílech...

Na večer se chystám na film Churchill, jsem moc zvědavá na Gary Oldmana, takový pěkný chlap a hraje podsaditého politika....



No a pak mi z toho vyplývá jen jedno, už se těším na nový film Masaryk, kde podobnou roli politika hraje K.Roden.



Tak a to je asi pro dnešek všechno, co jsem chtěla napsat.
Jdu vařit, dneska kuřecí stehna se zeleninou a noky.
Pan Há na procházce a pro pečivo....

Hezký poslední pracovní den všem.
A večer páteční....

2 komentáře:

  1. hihihi, ale majú tie dôchodkyne roboty! Hlavne, keď si ju samé vymýšľajú :-)
    To by si mala pre ten pohľad do bielej krajiny prísť k nám. Dnes zas chvíľami snežilo, teplota pod nulou, ale sem-tam sa aj slniečko ukázalo. Proste, romantika ako vyšitá, len ja chorá :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I nemocná si to vychutnáváš, tiše závidím....Tak hlavně zdraví, zdraví.....pa

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu