sobota 24. února 2018

.../33/ Ester druhé zlato

A je to tady.....
Půvabná dcera Janka Ledeckého má na zimní olympiádě druhou zlatou medaili, tentokrát ze snowboardu....
Moc gratulujeme a děkujeme....
Zlatá Ester Ledecká je hrdinkou této olympiády, znáte nás, na rukou jí budeme nosit.......


Trochu jsem si přivstala, abych to mohla sledovat v přímém přenosu.
Venku je -9. Mrzivo, pocitově na větší mráz, od východu šedé mraky, nad horami slunce s mrazivým přísvitem.


Já dneska domácí práce, olympiáda, háčkování. Pan Há si potřebuje odpočinout a já taky.

Hezký olympijský den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...