sobota 10. února 2018

.../21/

...tak nám včera začala zimní olympiáda 2018....
A dneska máme první medaili....Veronika Vítková....moc gratulujeme.....


Já ve svém oboru / koníčku / taky nelením. Ušito 27 bloků, tři připravené na sešití, tady čekají na odstřižení růžků.... Dohromady je jich třicet, 5 x 6 nad sebou..
Teď se to trochu zastavím v šití, protože musím vymyslet jejich lemování. Váhám mezi tmavě šedou, tmavší jednobarevnou, a tyrkysovou, která je v té barevné. nebo červenou ??, žlutou ??, zelenou ne. I když jinak jí mám ráda.  Nemám ani tu látku, ani představu.... Zatím. Musím to vyzkoušet s nějakými zbytky v krabici. V pondělí musím do nemocnice za kolegyní, tak zajedu do galanterie a do látek.


Venku mlhavo, mrazivo, jsme doma. Maminka na vsi OK, jen u sestry / v patře nad maminkou / se nějak motají choroby....Švagr marodí od prosince a sestra má najednou neštovice, pásový opar a bolavá kolena. V noci má bolesti a nic moc na  zklidnění nemůže, má Crohna..Ach jo. A já nechci jet nahoru, zatáhnout tam ještě nějakou chřipku z města. Minulý týden jsem byla dost mezi lidmi /nemocnice, čekárna,trolejbusy, obchody.../.Tak jen dlooooouho telefonujeme.
V Olomouci malá začala lézt dopředu /šla jí jen "zpátečka" a sedání /, tak prozkoumává byt. Je jak motorová myška. Leze jí čtvrtý zub dole... A Ondrášek je návštěvě u babičky a dědy v Lošově. Dneska jede domů.
Jdu zase koukat na TV, ještě je FedCup našich děvčat.

Hezký sobotní večer všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...