pátek 2. února 2018

.../15/

A je pátek....
Sluníčko svítí, mraky plují ve větru, mrzne.

Včera večer krásně zapadalo slunce, ještě dlouho bylo rudo.....Já mám teda ráda rudo jen na obloze a u ohně.


Dneska jsem celé dopoledne věnovala šití batůžku a pokusu o fotonávod v polních podmínkách naší předsíně, kde žehlím a rovnám....Taky tomu odpovídá kvalita fotek.

Náš oběd byl dneska takový rychlý, moc dobrý a dlouho vonící....
avokádová omáčka s těstovinami podle Evy Francové ze Svatojánu.
Rychlé a moc dobré.
A rychle snědené, hihihi. Jen místo mandlové smetany obyčejná na vaření a těstoviny z tvrdé pšenice.


A taky jsem se dočkala, do Zásilkovny mi přišel balíček od http://www.mojelatky.cz. Tak můžu napařovat a chystat na šití. Děkuji za fantasticky rychlou reakci, předevčírem objednané, dneska doma....Lepší než služby třeba....třeba....České pošty. I když i ona se snaží. S dovozem záleží na lidech....

Musím prohlédnout zásoby nití. Stejně půjdu do galanterie pro tkanici na druhý batůžek.


A mám problém. Světlá a střední jsou mi jasné, ale kterou jako tmavou ?
???
???

Nebo ještě místo jedné šedé bedrníky ???? Té mám dost, počítám s ní na zádíčka.
Asi vyhraje poslední fotka, bedrníky nechám na lemování a zádíčka...
Ach jo. Musím popřemýšlet. Jdu se obléknout a šupšup pro nitě.
Tak mám tedy o zábavu postaráno.

Radost a zábavu i vám všem....
Děkuji za vaše návštěvy u mne.

2 komentáře:

  1. Krásne látky, ťažký výber!
    Ale v šití si jednotka!

    OdpovědětVymazat
  2. Už je vybráno, ale to šití je fuška, už jsem dlouho nešila skládané věci, tak mi to jde jako psovi pastva....U nás leje....hezký víkend.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dnešní den

 je pěkně ufoukaný... Tady u nás v Olomouci co není pevně přivázané, to lítá. U vedlejšího domu je vidět, jak vítr rve záclony ven z otevřen...