čtvrtek 15. února 2018

..../25/ TOP

.....trochu změním nadpis, protože spoustu fotek každý měsíc promazávám / v počítači /, tak abych věděla, kde je mám na blogu.....To číslování mi potom nic neříká. Stačí ale jedno slovo a hned vím, o čem tam je řeč.
Včera jsem si připravila nějaké pruhy látek na miniborduru, na pozdější lemování celé deky a látku na zádíčka. A dneska jsem top došila, vyžehlila, pověsila na skříně...


Takhle vypadá rub, spousta švů, spousta nitek....


30 bloků, každý jiný, ne všechny povedené na 100%


Tak a teď bude maličká pauza na vyluxování a uklizení celého bytu, protože skládání deky budu dělat na koberci v obýváku, jinde tak velkou volnou plochu nemám. Tak asi až o víkendu další kroky...

Ale to mi nevadí. Dneska přišel balíček, který nechala  poslat dcera z eshopu https://www.de-park.cz, do Ústí.¨Líbily se jí látky, kvalita i ceny, na některé je sleva.
Takže budu šít......
Něco Ondráškovi, něco Simonce.


Za chvíli půjdu vařit. Omylem jsem vyndala z mrazáku jiné maso, tak změna plánu.
V TV momentálně sledujeme olympiádu, biatlon, naše dívky dneska nic moc, ale držíme palce Slovenkám, Kuzminové a Fialkové.
Tak jdu....

Hezký den všem.
A děkuji za návštěvy u mne.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu