středa 21. února 2018

.../30/

A dneska už je středa, to se láme pracovní týden.

Včera a dneska jsem šila několik kulatých prostírek na stůl. Jednu jsem si dala na stolek i já. Moc mi ty kulaté tvary nejdou, i když se snažím....


Tady čeká deka na prošívání a naškrobené dečky na uklizení.


A ještě jedna "olympijská", nějak se ten návod nepovedl nakreslit / ne mně, ale někomu na Pinterestu /, i když jsem se snažila, kroutila se jako čepička, musela jsem jí "přeškrobit".
Kdybych jí ještě někdy dělala, musím si napsat, že se musí přidávat více oček mezi obloučky.


Dneska jdu odpoledne na setkání s bývalými kolegyněmi, spoludůchodkami.
Vařím jednoduché květákovo-zeleninové placičky a salát. Květákovou polévku.

Jdu.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu