středa 7. února 2018

.../20/

...a jsem doma.
Po cestě do města. S panem Há. Povídat si, co kde bylo před lety...v našem případě i padesáti....hihihi.

Dneska to u nás vypadá takto, hory i Milešovka v mlze, namrzlo, ale nijak výrazně. Jen jsou zamrzlé kaluže a je sucho.


Předevčírem mi přišla sms od Knihy Dobrovský, že mi přejí vše nejlepší k narozeninám a dávají mi 20% slevu na nákup. No, neber to, když mám zálusk na jedno leprolo o roku v lese a můžu  koupit i další Kouzelné čtení k Albi tužce.
Do města jsme jeli oba, ještě jsem nakoupila v galanterii kousek tkanice. Chtěla jsem jí víc, ale měli jen zbytek, ale ten stačí na ten jeden batoh. A šedé nitě. A ovoce a zelenina u Vietnamců...a zase domů.


Včera večer jsem si ještě naskládala jeden bloček a musím zase ušít dva tři čtyři kousky....Odpoledne. A zavolat mamince. A snad mluvit s našima v Olomouci.....


Jdu vařit. Dneska květákový mozeček a br.kaše, mísa salátu....

Hezký den všem.
A děkuji za návštěvu u mne....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu