pátek 10. června 2022

...snad bude mít

 pranostika pravdu, ve středu pěkně pršelo/Medard.....

A prší každý den, zatím. Takové to střídání slunce a deště. A je dusno, tak možná někde i bouřky.

Dneska dopoledne jsem se věnovala úklidu domácnosti. V našem bytě je prostoru dost, ale není to, podle mne, na vysavač, co jezdí sám....Takže se na jeho práci můžu kouknout u silviahome.....


💖

Dneska byl oběd ze včerejška, ale tohle mne inspirovalo snad na zítra....moje oblíbené kimči....


💗

Minulý týden jsme byli na Aljašce na lovu  aljašských sardinek ?? A dneska jsme je zpracovali.....


💙

A protože už zase prší/ v tomto okamžiku, a uvidíme jaký bude víkend...co takhle trochu háčkování....

Krásná vestička s návodem.


💚

A kdo si neví rady s angličtinou, jeden návod od Krampolínky z Kroměříže....


💛

Dcera s kolegy z práce zítra jede do Velké Bystřice na mezinárodní akci Jsme ze stejné planety.
Soňa Malinová na svém blogu odkazuje na jednu večerní akci....

💜

Takže tohle já dělám, když venku prší, pan Há si čte....Je mu už lépe, minulý týden ještě číst nemohl/neměl náladu asi ???? A už i chodí....hurá. Sám.....

Takže tak.

Hezký víkend všem.
💖💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...