neděle 26. června 2022

...dneska do třetice.....

 Tak to někdy bývá.

Vařím a chvilky mezi nutností být v kuchyni prokládám  prohlížením ve virtuálním světě.

Po dloooooouhé době jsem byla u mladého, SOLO žijícího Japonce. Byl na návštěvě u kamaráda, který pracuje jako wasabi farmář..... Moc se mi to videjko líbilo, tak tady ho máte. I s návodem, jak pěstovat tuto rostlinu u nás.....https://www.skrblik.cz/navod/jak-pestovat-wasabi/.


A kromě wasabi je tu spousta dobrých receptů na vaření v přírodě.....A příroda a zurčení vody.

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...