neděle 26. června 2022

...tedy, já to pěkně

 flákám, to psaní.....hihihi. Už jsem tu nebyla týden. A ten byl naplněný činností, ne že ne.

S panem Há na krevních odběrech sami tramvají. Zvládl to na 1*.....

S dcerou a Simonkou na poslední hodině zpěvu/malém koncertu v https://www.campanella.cz.

Na schůzce  toxikholek v Olomouci. 100% účast, v Ústí jí měly minulý týden jen se 30% a sváděly to na nás, skalní tvrdé jádro slezin, že se flákáme v Olomouci....

Na nákupu, v lékárně Benu pro rezervované léky. I ty léky nám podražily, co by člověk nechtěl, že....

Několikrát jsme se viděli s dětmi i vnoučaty, spousta mobilování s mou maminkou/a sestrou....

V Zásilkovně pro balíček od Vlněných sester, pana Há jsem nechala na lavičce na půli cesty a pak zase vyzvedla. Chodíme teď pravidelně dopoledne ven okolo domu a parku, když je ještě chladno...Učí se chodit s hůlkami, když nechce s holí....👏

Prostě život jde dál, za pár dní už bude polovina roku 2022 za námi, vysvědčení, prázdniny....

K novému Dolce Gusto kávovaru přibyl i nový vařič na bombičky, v bytě koncem července nebude plyn/oprava vedení či co....a kdyby tu byla vnoučata, ať je na čem vařit....A taky chci, výhledově, vařit večeři a la Korea....na stole, v "přímém přenosu"..... Mladí obstarali, vyzkoušeli, přivezou příležitostně k nám...


A když jsem v tom vaření, tak rychle něco ze světa...

Jo a ještě něco od nás. Zapomněla jsem sem dát poslední povídání s Vlněnými sestrami, bylo to moc fajn, pletla jsem u toho a bylo to skoro jako s Miluškou na svobodárně, když jsme se po práci scházely, povídaly a pletly....

💖

A teď nějaké vaření s návody...Chtěla bych sehnat ty sušené mořské řasy, po namočení pěkné kvantum zelených výhonků, jak to asi chutná v polévce...A fígl s přílohami, palačinka jen ze žloutků a jen z bílků, nakrájené a na talíři to vypadá moc pěkně. Žlutá a bílá.....

💗

A další vaření a jiná všehochuť ze severu Evropy. Ona pořád jen uklízí a přerovnává...dcera mi říkala, mami nediv se, ty holky to baví a asi nic jiného nedělají/jako zaměstnání a děti relativně velké....
A jeden malý detail, asi taky z Ikea? Dvojformička na známé rýžové trojúhelníky, které asijské kuchařky do Bento boxů balí do plátku sušených mořských řas.... Ona je dneska měla s růžovými lístky...

💙

A silviahome už taky zase uklízela, tentokrát lednici velmi zevrubně, což mě vyhecovalo a uklidila jsem a přerovnala tu naši. Musím si obstarat ještě další nádoby na uskladnění, moc se mi to líbí. Včera odpoledne jsem se na to tedy vrhla a vypadá to dobře.....
A ještě dopoledne jsem se pustila do úklidu skla a porcelánu v obývaku, už jen otřít skla skříněk/dneska po obědě. To všechno jsem udělala, nabuzená úklidy na YT....hihihi.
A ty odkapávače z nerezu mne tedy dost zaujaly, myslíte, že Ikea Česko má taky takové zboží jako v Asii ?
A mimochodem, někdy v minulém dílu a vaření Silvia řekla, že když nenatáčí další díl, jí a stoluje mnohem skromněji, to oceňuji. Jinak bych si pak řekla, že jsou tyhle asijské ženy otroky domácností....Všechny ty misky a mističky a něco do nich, hihihi.

💚

A zase další úklid, tentokrát Hamimomy v jejich novém domě, ale taky návštěva rodinky v rajčatové farmě s ochutnávkou a pečením vlastní pizzy. Ona taky nově v každém dílu dává momenty z pečícího kurzu, který navštěvuje.

💛

A ještě jeden byt v Asii, zase něco maličko jiného, ale ona si u mne šplhla. Proč ? Protože skládá trička jako já...Jinak než většina populace, i pan Há po mně ty svoje přeskládává, respektive já ty jeho už neuklízím. Zbytečná práce z mé strany. Jsem ráda, že už jsme na světě dvě.....

💜

Za chvíli půjdu budit pana Há  z posnídaňového spánku, uklidila jsem balkon, zalila kytky, chvíli jsem si četla a byla na YT a to je teprve devět ráno.....

Tak zase někdy brzy.....

Klidný teplý/horký den všem. Nám seniorům v chládku a s nápoji....Ale i vy ostatní pozor.....
💖💗💙💚💛💜





















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...