středa 8. června 2022

...horka vystřídal

 déšť....je to dobře, jen pěstitelům jahod ve Slavoníně to asi radost nedělá. Na samosběr v sobotu měli pro déšť a bouřku zavřeno. Byli jsme tam s dětmi v neděli. Já na samosběru poprvé v životě, dcera taky. Spousta aut a lidí, pálící slunce a kopec, protože "naše" řádky byly, samozřejmě, až dole....








Natrhaly jsme tři košíčky, odstály frontu na zvážení, zaplatily a jely domů.
Doma nás hned čekala práce, jahodové knedlíky k obědu a mufínky s jahodami..... Zeleninovou polévku jsem uvařila už ráno.


Další fotky s vařením knedlíků s vnoučaty do mé sbírky....Jen tentokrát ne domek a borůvky, a Ondrášek. Ale Olomouc, jahody a Simonka... a ta je tedy pečlivka pečlivá....





Knedlíky nejedli všichni, Zbyněk neměl chuť a dal si těstovinové mimoně s pestem z medvědího česneku a sýrem. A Simonka, která chce dělat knedlíky i mufinky, ale nechce TO jíst...měla mimoně s kečupem a sýrem. A nejedl s námi pan Há, bylo na něj brzy. Pak jedl sám. Polévku i knedlíky, on "sladké" jídlo miluje....



Odpoledne jeli mladí na oslavu narozenin jedné holčičky ze školky a já uklízela jahody, prala jednu pračku a myla mrazák, který jsem nechala kvůli jahodám odmrazit....Takže jsem večer v deset padla za vlast a spala až do rána.

V pondělí dopoledne jsme s dcerou odvezly pana Há na vyšetření a odpoledne jsem udělala z části jahod tři skleničky džemu pro pana Há/bez cukru.
A včera v úterý jsem dopoledne byla po pochůzkách a nákupech. A odpoledne pro Simonku do školky a odvedla jsem jí na zpívání. Na chvíli jsme se sešly s dcerou, pak já jela domů a ona jí vyzvedla. Doufám, že došly/pěšky z města domů před tím deštěm, co byl tedy pěkný....Pan Há to beze mne zvládl, už se lepší i jeho chůze, ťuky, ťuk.....

Dneska nemám nic, jen domácnost/peru, oběd jen dodělat, chtěla bych dneska chvíli plést a číst si....Užívat svůj seniorský život, hihihi.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...