čtvrtek 30. června 2022

...dusno, dusno,

 včera 2x sprchlo a v dálce byly bouřky. A někde asi pěkně silné. Trochu se v tom šestém patře/polovina výšky domu, bojím větrů a tornád....

Pan Há pospává u Wimbledonu 2022, já pletu a před chvílí jsem si sedla na chvíli k pc.

Jako v poslední době první každý den je moje návštěva u evulekotule na světu vstříc , dneska dobrodružství rodičů... A zápal vědkyně pro "svůj" obor. 💖

A taky jsem si všimla, že nadbytečné fotky dává i do svého druhého blogu na http://evule-kotule.blogspot.com. Lidi, čtěte je a sledujte, je to zajímavé a odvážné, krásné fotky a vůbec..... Obdivuji jejich  odvahu, že vyjeli na tak dlouhou cestu i s dětmi, dál pojedou pro mě menší a menší "civilizací". Na to jsem moc zvědavá, Střední a Jižní Amerika. Pak Austrálie. S nimi mi rok letí pěkně rychle. Nejen tedy, že by to byla jejich chyba, že to tak letí...Dneska poslední den první poloviny roku 2022.

Jak je horko, nevím, co vařit k obědu. Včera jsem dělala omeletu s kimči, dneska knedlíky s vajíčkem...Nechtělo se mi péct maso a dělat zelí ke dvěma zbylým knedlíkům. A okurkový salat. Zítra možná boršč, maso jsem dala vařit do papiňáku a uvidím....A mám v mrazáku rybí maso, zaujal mne recept na nugety, tedy hlavně ta nakládací zálivka...Takže možná o víkendu ???

Neplecha na plechu a její recepty.....Posledním je moučník meloun.💙

Konečně jsem taky našla nový příspěvek na blogu https://uveliskuvpodoli.blogspot.com, trochu pesimistický. Voda a kroupy Petře berou inspiraci a chuť do práce na jejich domku=zahradě.... Chápu, ale vody je třeba....💚

Prohlížím si videa na YT, moje oblíbená a občas mi YT nabídne nějaká nová z mých preferencí. Dneska to je vkuk k jedné mladé dívce/ženě.......Ale nejvíc mne rozesmál název...můj první Ranunculus....


Já taky totiž jeden pletu....Měla jsem zbytky lnu Lino od Vlněných sester. Tak jsem maličko doobjednala a taky se teď o jeden snažím.....
Mám toho rozdělaného víc, ale to chce klid....


Love Note


Ponožky a vše pohromadě i s další přízí na další ponožky....



💛💜

Dneska poslední den ve škole/školce....Ondra má svůj den s mámou, Simi vyzvedává táta.
O víkendu se snad uvidíme, mají už dovolenou, výlety, koupání, chvíli moře...

Tak a pro dnešek dost.

Krásný začátek věcí nových všem.
💖💗💙💚💛💜














Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...