sobota 4. června 2022

...noční bouřky

 a spousta deště oživily zeleň a tak trochu spláchly pyl a prach.

Včera večer jsem byla s dcerou na chvíli ve Smetanových sadech, byla tam spousta lidí i dětí. Nečekaly jsme ale až na úplnou tmu, chtěla jsem být doma včas na poslední zdr.úkony pana Há před spaním....

Stromy byly osvícené reflektory, umím si to představit ve tmě.





Když jsem jela nedávno tramvají, připadalo mi, že to na záhonech v parku málo kvete, ale ne, včera mě uchvátily temně červené pivoňky....
Letos je město plné těchto krásných fialových kytek, pokud se nepletu, tak je to šalvěj....






Byl to pro mne moc hezký večer.....

Jako seniorku laborantku toxikologie mě zaujal vlog sester Nikoly a Lucie a jejich upozornění na nebezpečí, která číhají na maličké děti v domácnosti....
A uvedly číslo na toxikologické informace TIS 224 919 293, kam můžete zavolat, když dítě pozře jedovatou kytku, chemikálii nebo nedej bože léky nedbale uložené...Prevence, prevence....


A ještě malý vkuk na Aljašku, tentokrát byli manželé na lovu ryb, aljašských sardinek. Už jen koukat na tu okolní přírodu je potěcha pro duši. A plovoucí losice se dvěma "bejbís".....


Venku bude dneska mokrý a podmračený den, ale to nevadí, lidi i příroda si musí odpočinout....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...