neděle 12. června 2022

...brzké nedělní ráno,

 jen 14 stupňů a pocit chladna je velmi příjemný....

V pátek to tu celý den hučelo, stroje kosily trávu v našem malém parku. Stromy jsou zelené, i ta knihovna je v zeleni utopená.





Pan Há se nasnídal, šel si ještě lehnout, ale já už nechci spát. Došla jsem s odpadky/zase někdo vysypal svůj odpad PŘED kontejner, to mi hlava nebere.....Už vím, proč je okolo popelnic nad námi pořádek. Šla jsem tuhle na nákup a viděla jsem tam pána s lopatou, asi z domu nad námi, okolo jsou dokonce zasázení kytky. Tak nevím, CO za lidi bydlí v nízkém paneláku pod námi......
Cestou domů jsem si ulomila tři větvičky do vázy, musím se podívat na stránky https://identify.plantnet.org co to je.
A zase jsem o něco chytřejší, jen si to zapamatovat, hihihi.


A když už jsem v tom rostlinném světě, tak ještě moje kytky na balkoně. První tři přežily zimu na balkoně...





A nakonec si sem ještě musím uložit dvě fotky z minulé neděle, oba mají na sobě oblečení z https://www.sijemesrdcem.cz.

Moji miláčci.....



Tento víkend jsou na chatě. Jen ať užívají léto a přírodu.
A vy všichni taky tak.....

Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...