neděle 3. července 2022

...včera jsem měla

 pocit dávno prožitého momentu. Po propršené noci a plno bouřek/ničitelek v okolí Olomouce/Zlínsko atd. jsem měla ráno pocit jako kdysi dávno. Dcera jezdila každé léto na tábor, první turnus od nemocnice, do Levína. A prvních 14 dní bylo vždycky jako včera, pod mrakem, vlhko s nádechem chladna a pláštěnky a holínky si užili do sytosti....Ale včera ten pocit dlouho nevydržel, během dne se to rozehnalo a odpoledne už bylo zase slunce a dusno.

Kousek od http://www.mestyslevin.cz má moje kamarádka chalupu...Horní Vysoká. Má nádhernou zahradu. A spoustu stromků/lesních nasadila okolo i na druhém pozemku, který k domku patří....Zdravím Kitty.....💚💛💜

Včera byl pilný den, uklid bytu, malé prádlo, vaření, dovezli nám nákup z www.rohlik.cz, trocha pletení, čtení, Wimbledon.

Dneska pomalejší rozjezd, ale zase dokola to samé, hihihi.

První věcí, kterou otevírám denně na PC, je moje návštěva u Světu vstříc. Toto je předposlední příspěvek a nadchl mne/jako všechny ostatní, ale....Tady je navíc vaření, recepty, odkazy na vaření a kde sehnat originální ingredience a mimo toto, samozřejmě, spousta nádherných slov a fotografií.....💖💗💙💚

Vždycky si všechno hledám na mapě a články o místě, kde se oni pohybují.

Třeba Tulum. Tohle mám po mém tatínkovi, ten to taky dělala, ale jen s atlasem map. Koupila jsem mu podrobný, nejlepší na tehdejší dobu. A je zajímavé si ho prohlížet i teď, spousta zemí se jmenuje jinak a vůbec se to za těch 40 let změnilo....💓💔💕💘

Takže taky cestuji......

A zase domů.

Můj letošní balkon. Ale možná přibudou nějaké bylinky. Kytky jsou jakoby uprášené, ale je to pyl, letos je ho nějak moc.





Budíček časovač mě volá do kuchyně. Jdu.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...