pátek 15. května 2020

...ani stres

a spousta neodkladné práce mi nezabránilo si trochu "popéct"....



A závidím ten dnešní večerní déšť / TAM kdesi v Asii či kde to je, je už teď noc, že..../. Všechno tam má dneska pěkné, polévku v kokosu, ještě živé ??? mořské potvory na krásně upraveném talíři s rýží. Rýži miluju, nebyla jsem líná dojít si dneska k Vietnamcům koupit pětikilovku jejich jasmínové rýže, tu miluju a určitě mě jeden paklík při stěhování vadit nebude...Ty růže z manga ??? mě nadchly, srdíčka z mrkve. I velké srdce z rýžové mouky se slazenými fazolemi adzuki....



                                                               Dobrou chuť....všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...