sobota 30. května 2020

...první víkend

jen s vnoučaty.
Včera je sem mladí odpoledne přivezli, jsem ráda....I když mě to překvapilo, hihihi.

Nebyly jsme sice s dcerou domluvené, ale já v pátek dopoledne byla na nákupu, takže až na šťávu doma bylo všechno. Intuice ????
Tak jsem si v pátečním poklidu udělala zase několik fotek nejbližšího okolí.

V dezolátním stavu Vila Hanse a Else Stratilových, další kulturní památka. Vila postavená na odkoupené části parku vily F.Lipčíkové... Zbytek stromů a keřů chrání a odděluje náš dům od frekventované ulice.


Něco se děje na přístavbě pod domem, ale myslím si, že s touto vilou to nesouvisí.

Když jsem se vracela z nákupu, potkala jsem se v parku s živým inventářem, zajícem.


Zapózoval, mrknul na mne a zmizel.

Dneska dopoledne jsme byli nakoupit pitíčka a nanuky, nějaké pastelky a bloky, protože jsem ještě neobjevila ty z Ústí....a dvě malá Lega. Takže o zábavu postaráno.

Já jdu vařit, děti si hrají. Lego už oba odložili, Ondra kouká na TV a Simi si maluje....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...