sobota 9. května 2020

...9 dní....

Ano ano, letí to.


Venku je pošmourno, když z pod mraků vykoukne sluníčko, je hned tepleji. Ale rosničkáři nás v TV straší na zítra a pozítří sněhem, to tedy nevím. Kdyby teď týden pršelo, vůbec by mi to nevadilo....

Ještě nějaké ty Krušné hory....a zeleň okolo nás.


U TV  večer pletu Linho, trošku se peru s materiálem, ale baví mě to. Potřebuji TV jako zvukovou kulisu. Včera jsem se například dívala na můj oblíbený film  Slasti Otce vlasti, pěkně se mi u toho pletlo.... A večer jsem si vybrala první díl Stmívání....Já vím, film nic moc, ale na Želary musím mít klid, bez pletení,  a navíc jsem je v poslední době už viděla. A jinak nikde nic moc...proto ten unylý film.


Původně jsem nové látky na šití naskládala do košů na prádlo, ale bylo to moc těžké, takové neuchopitelné. Tak jsem to přendala do "leteckých" kufrů, které přivezla dcera. Je to lepší, líp manipulovatelné, i když pořád pěkně těžké....
Začíná to tady být pěkně nacpané zabalenými věcmi 👎.


První oběd v novém bytě, rychlovka, čínská / korejská ? / polévka. To dcera se zetěm, připravují byt na malíře, kontrolují elektřinu, zásuvky apod. Taky myli okna, malíř říkal, ať to udělají před malováním, pak to oni oblepí, vymalují a strhnou. Prý abychom to nechali pořádně zaschnout a hned  jsme tam nešmrdlali mokrým hadrem....hihihi....


Další novinkou u dcery byl nákup v domě. Jak psala na Instagramu, kdo má to štěstí jít nakupovat výtahem do přízemí....


Tak.
Vnoučata jsou u babi a dědy na chatě, už od včerejška, do zítřka. První samostatné spaní Simonky bez mámy. Přípravné spaní na příští týden, když se my budeme stěhovat s pomocí dcery a zetě, samozřejmě....Vše prý s dětmi OK, já to říkala. To s malým Ondrou to bylo horší. Je větší hysterka....

Dcera šla do práce, něco v laboratoři, byla i včera. Na pár hodin, asi do oběda. Pak půjde k nám do bytu, zeť už mi odtud volal...dře tam, hihihi. Ne. Sami to chtějí udělat a my jim v tom nebráníme. Jednak jsme daleko a ledasco už nemůžeme ani zvládnout / = pan Há...pst, ať to neslyší.../.

Já budu v Ústí vařit, prát jednu pračku, zase něco málo zabalím.
Budu koukat na TV, na čt24 je spousta "nových" starých záběrů z roku 1945, to mě zajímá. A plést u toho, když už záda nevydrží balení....

Hezký prostřední volný den všem.
A pohodu a klid.
A zdraví....
💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...