čtvrtek 28. května 2020

...ještě

spousta věcí se musí udělat, ale už mám pocit domova. To dělá i náš "známý" nábytek, že.
Jak by řekl pan Há, když máš počítač a připojení, je všechno na nejlepší cestě.

Dokonce jsem si už našla všechny připojovací kabílky, flasky, propojky na fotoaparát atd....
Tak jsem mohla stáhnout pár fotek, které jsem udělala při jedné přeháňce v neděli...první duha v Olomouci. Pohled směr Beskydy ???? Zaručeně čtvrť Povel. I tam byly pěkné byty na prodej, ale tady je lepší a bližší propojení se světem ...V našem případě tramvaj a autobus směr děti, školka, byt mladých,centrum atd. atd.


Dnešní ráno trošku pošmourné, oparové.


V keřích v parčíku u domu jsem shora objevila začínající kvetení bezinky. Letošní jaro mě dost minulo. Jednak proto, že už nemám zahradu, kde bych to mohla sledovat. A za druhé poslední měsíc mi zcela spolykalo stěhování a prodeje a úklidy = vyhazování a velká volba, CO s sebou. Takže první tulipány, narcisy mě minuly, teď se divím, že UŽ kvetou pivoňky, hihihi. A bezinky. To už pomalu zavání létem.


V dohledu domu první dětské hřiště, jen asi nemá pískoviště, musíme najít nějaké s.....říkal Ondrášek.


První fotka obýváku, ještě je toho spoustu přede mnou, ale už jsem spokojená, provizorium pomalu končí. V předsíní leží 4 krabice s velkou skříní do ložnice, další "úložiště" objednáno. Ta policová na látky na patchwork a knihovna do pokojíku na dětské knížky a propriety....je v procesu objednáno, zaplaceno, čekáme....


A můj druhý oblíbený koutek, Winston=stolek=už je taky mezi námi. Jen ještě trochu učesat kabely a přípojky...Zbavili jsme se velkého stolu pod počítač, který tu zůstal po předchozím majiteli, a pro velkou židli k pc si paní přijede příští týden. Pro stůl tady byla předevčírem "až" z Přerova. Hihihi, pro mne exotické končiny.


Mám u počítače normální židli, zatím. Byt je sice 3+1, ale tak veliký plošně zase není a kancelářské křeslo k pc by zabralo spoustu místa....
Tento víkend bude věnován práci, v sobotu přijdou mladí pomoct se sestavováním skříně do ložnice, v neděli jí zaplním. V pondělí první vyzvedávání vnučky ze školky....
A to už bude červen. Příští víkend pojedeme s dcerou do Ústí, ještě tam jsou knihy, kytky a projdeme byt, co tam zůstalo. Spát budeme u mojí maminky. Navíc má dcera v sobotu v Tisé slezinu, 20 let od maturity na gymnáziu. Hu, to to letí, Ale to je až příští týden. V neděli zase domů do Olomouce.
Taková malá holčičí jízda to bude.

Tak si jdu uvařit kávičku, pan Há už vstal....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. Milá Milko, teď jsem "dosledovala" vaše stěhovací martyrium. Klobouk dolů, zvládli jste to. Já si nedovedu představit si stěhování přes takový kus republiky a ještě jste tam nechali maminku. Moc vám přeji, aby se vám v novém bydlení líbilo a mohli jste si užívat vnoučátek.
    Zhlédla jsem i kousek videa "Vlněných". Mě pletení nejde a nebaví, raději šiju, ale Katku znám pochází ze Žďáru n.S.
    Měj krásné jarní a předletní dny.
    V.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...