sobota 7. září 2019

...většinou

se jezdí z města ven....ale my dneska dopoledne nabrali směr město. Začalo vytrvale drobně pršet, tak co tam....😀
Včera jsem byla ještě na delší procházce, k mamince a pak do domku. Ale bylo teplo a sluníčko.😁


😋...ostružiní v louce pěkně očesané, ale jen tak  je to správné.... Natrhala jsem do misky mamince do jogurtu...
A nové domky stále přibývají....A opravují se i staré chaloupky, ta vedle Bartoníčků, Mili, má už hotovou střechu.


Nikdy jsem v Tisé neviděla úly a hle, jsou tu.....


Hladina rybníka rovná jako zrcadlo.....


A dneska ? Dneska tu je zataženo, dokonce cestou dolů do města pršelo víc než v kopcích.
 Můj oblíbený a častý pohled z okna.😀


Aby to nevypadalo, že lením, na domku. Nelením. Včera dopoledne jsem nařezala a spálila větve ořechu, které jsem si "odložila" pod plot, uklidila všechno po dvorku a na zahradě, v bytě jsem to taky porovnala....A jinak si hodně čtu. To přiznávám....Hihihi. Ale taky mám rozdělaný svetřík pro dceru a začala jsem malou dečku z Burdy, kterou mám, s hromadou jiných rukodělných časopisů, na domku a letos jsem jí ještě neprohrabala. Tak už jo.....😀
Vzala jsem si to domů, bude to asi "putovní", uvidíme, kdy pojedeme zpět, já plánuju v úterý. Pan Há ve středu....


Koukáme na košíkovou / po mém.../, vyhráli jsme nad Brazílií, bylo to pěkné.

Jinak musím říct, že se mi moc stýská po dceři i vnoučatech, letos to nějak těžko snáším. Když jsem před chvílí zapnula počítač a na obrazovce monitoru se objevila moje nejoblíbenější letní fotka vnoučátek, měla jsem co dělat, abych nebulela. Nějak se stalo, že jsme posledních 14 dní moc s dcerou nekomunikovaly, tak je to pro mne těžké. Má pořád nějaké akce a sešlosti po prázdninách.... Ale  já vím, že mají svůj život a pořád něco vykládat babce....já vím....já vím....😪😭😰

No a to je pro dnešek všechno.

Hezký, byť mokrý, víkend všem.
Ale chválabohu za tu vodu.....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...