pondělí 9. září 2019

...konečně zase

trocha té vody, co přichází shora...Dost vody od noci.

Ale ještě včera před obědem bylo moc pěkně, slunečno, jen nad horami pěkně seřazené mraky, v řadě, pěkně vyrovnané spodní hrany, ještě jsem nic takového neviděla...Vlastně na jedné fotce na Instagramu a říkala jsem si, že přes rovinu krajiny na fotce TAM někde vzadu budou hory / Krkonoše /. Tady Krušné, že.


A dneska hukot před domem, plánované čištění silnice, i když je mokro a prší, tak splachují a uklízejí, divné, vidět parkoviště a celou ulici prázdnou od aut.


Já jdu po obědě ke kadeřnici, potřebovala bych koupit kruhovou jehlici, včera jsem si jednu od Vlněných sester zlomila....Ale nikam po obchodech se mi nechce, v tom dešti...
Tak trochu háčkuju, luštím Sudoku, nejlehčí, se střídavými výsledky, hihihi. Na tohle jsem byla vždycky tvrdá. Rébusy, matematické doplňovačky....


Tak zatím.....
Hezký mokrý den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...