neděle 8. září 2019

...neděle ve městě

nemusí být vždycky špatná.....

Venku je obstojně, láká to k procházce, uvidíme odpoledne. Jsme oba jako mátohy, mě bolí kyčel a panu Há trne za krkem. A už měsíc kašle, ale lepší se to. Byl u doktorky pro léky a tak mu udělala preventivku, plíce prý čisté, je to prý "výš"....
Takže pár dní na zotavení.
A pak už pomalu budeme chystat domek na zazimování.👍
Takže den jsem začala u PC, přečetla poštu, oblíbené blogy a oblíbená videa.
A objevila několik maličkostí, které si tu tímto způsobem uložím. Moc se mi zalíbilo toto vyšívání, já bych si tedy odpustila ty korálky. Ale jinak se mi moc líbí....
Trochu to vypadá jako paličkování, které mám uložené v krabici, i když nevím, jestli na něj někdy dojde....

A co by to bylo za prohlížení, kdybych se nedostala do Číny, kde se asi sní opravdu všechno, tohle video je o divokých rostlinách z lesa.....Ještě, že žijí v takových podmínkách, že se u nich urodí všechno, co zasadí, i několikrát....Ne jako já na kopcích na neúrodné půdě, nevím, co s tím budu dělat, asi nic moc, hihihi....Na velké změny nemám ani sílu, ani čas......


A ještě jedna věc, překvapilo mě, že používají u https://cs.wikipedia.org/wiki/Ibiškovec_jedlý i kořeny, které suší a pak přidávají do vaření....barva ? chuť ?....jinak plody jsou okra....


A ještě něco pro malé ruční práce, Na dny deště či sněhu, hlavně pro holčičky a jejich mámy...
Místo příze by se mohla použít i malá / slabá / kruhová gumička, asi.




Takové makramé ze dvou nitek, drhání, mimochodem, taky neumím, tedy, nikdy jsem to nedělala ani nezkoušela. V mládí asi nedostatkem vhodného materiálu, ale spíš jsem zůstávala u svého oblíbeného háčkování. Musím probrat svoje tehdejší výrobky, něco si nafotím a pak ukážu........
Na Instagramu sleduju  https://www.instagram.com/hankaadamec/?hl=cs, Hanka kromě háčkování i překrásně drhá...a má všechno možné touto technikou....prostírání, polštáře, závěsy, koukněte....

Když se tak okolo sebe rozhlížím, vidím dost z toho, co jsem kdy udělala i já. Jen toto léto nějak nemůžu sebrat síly, a chuť, na něco většího.
Jdu něco dělat, dneska ryze nedělní oběd, lečo, hihihi. Ale my s panem Há už pomalu nerozeznáme dny, když jsme sami. Takže kuře ve středu, guláš v pondělí, lečo v neděli. Musíme využít sezónních potravin. Jdu.....
                                               Hezký den všem.
                                               💗💙💚💛💜


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...