pondělí 9. září 2019

...dnešní den

je značně bouřlivý, myslím teď na počasí. Z domova ke kadeřnici jsem jela a šla největším lijákem za poslední dobu, zpátky domů jsem spěchala a stihla jsem to relativně za sucha. Pak zase nastala divočina....myslím si, že dneska ty mraky nikam moc neputovaly a seděly pořád nad námi. I podle rosničkářů se fronta točila... A chvílemi spouštěla vodu....hihihi.


Když jsme tu v červenci byly s dcerou a dětmi a větraly horko, průvanem spadl rámeček s fotkami, tak dneska mi ho pan Há opravil a já dala nové obrázky do obou....


jak jsem psala, zlomila jsem si jednu jehlici, kterou zrovna potřebuji na pletení....nakones jsem zase udělala malý nákup u http://www.vlnenesestry.cz, jen jehlice, lanka a jeden návod. A počkáme ve městě, než to přijde do Zásilkovny. Zítra tedy půjdu na malý nákup, zeleninu a ovoce, jogurty....jinak uvidím, jaké bude počasí. Takhle v dešti je mi tu fajn, i když domek mi taky nevadí....Jen panu Há je tam víc zima, tak odpoledne přitápím. A to nás čeká na těch pár dní, co tam ještě letos budeme....

Dobrou noc všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu