pondělí 2. září 2019

...na skok

doma.....
Zatím co si pan Há obchází své věci /..../, já uklidila pár přivezených a čtu si na PC.
Venku se včera po obědě pokazilo počasí, v Tisé okolo spousta bouřek, tam jen 3x sprchlo. Ale co, voda to je...
Na mých oblíbených blogách střídavo, buď jim končí prázdninová pauza nebo normální stav. A nebo se z neznámých / mně / důvodů odmlčely....
Ale mnozí jsou na Instagramu, tak snad všude vše OK.
Dneska jsem si zpětně početla u Alicie Paulson , kterou sleduju roky, ještě v době, než adoptovali holčičku a té bude v říjnu sedm.
Ráda jí sleduju, má širokopásmové zájmy, krásnou rodinu a nádherné fotky. Dneska jsem si od ní, bez dovolení, stáhla jednu, ale je to JEN jídlo....Musím si nakoupit ingredience a udělat....


No, není to mňamózní ????? Hihihihi.

Jdu dělat oběd, tak se s vámi loučím svou letošní letní nejoblíbenější fotkou......
Hezký nový školní rok všem.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...