úterý 10. září 2019

..včera bylo včera,

dnes je dnes......
Je pěkně, slunečno, ale podstatně chladněji, na slunci dokonce jen 16 stupňů. Ve stínu je ten podzim prostě cítit. Značně.


Včera jsem přesvědčila pana Há, aby nechodil do toho deště a sloty, potřebuje recept....Tak šel před chvilkou, chvíli se zdrží u doktorky, pak pojede do Alberta, je tam lékárna Max, kam chodíme pro léky. Tak do oběda bude, snad, doma.
Já skočila do minimarketu k Vietnamcům pro pár drobností, dohodli jsme se, že budeme ještě dneska ve městě, tak nějakou zeleninu...A vždycky tam vidím něco, co nutně potřebuji....A vždycky u kasy dostanu nějaký prezent za nákup, dneska čokoládové bonbony, hihihi.
Za chvíli půjdu vařit, dneska "čína" s kuřecím masem a rýží. Aby zbylo na zítra, když se zase budeme přesouvat.
 Jak jsem psala, objednala jsem si včera dopoledne u Vlněných sester nové jehlice atd., jen pár maličkostí...a dneska jsem si to byla vyzvednout v Zásilkovně !!!! Děkuji, děvčata, za ultra rychlé vyřízení, klidně můžu odjet na domek....
Tu obálku jsem potrhala já v tašce, kde byl i nákup...potom, co jsem to vyzvedla cca 100 m od našeho domu. A hned za rohem je ten minimarket v bývalé maxisamoobsluze.


Hned odpoledne se vrhnu na "překlad" návodu a můžu se rozjet. Hihihi.
Ale na domku mě čeká i jiná práce, zahrada, hřbitovní úklid, maminka a koneckonců i pan Há, který taky potřebuje mou péči...Jako já občas i tu jeho.
V sobotu mám slezinu ze základní školy, radši ani nechtějte vědět, po kolika letech/50/. Uteklo nám to tedy jako voda v bouřlivé řece. Naštěstí čas plyne všem stejně, mladým, starým, chudým, bohatým, tlustým, tenkým, hezkým, nehezkým, malým, vysokým, vlasatým, plešatým, chytrým, hloupým.....a dost.
I našim dětem....vnoučatům....
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗

Jdu vařit.

Hezký den všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu