středa 11. září 2019

...středa s pěkným

chladem po ránu. bylo jen 6 stupňů, na domku bude míň. Tak ještě dneska nejedeme, dělám si překlad návodu na pletení, pan Há ještě kašle, ale už je to lepší. Já si užiju počítač, hihihi, ale i tak toho v září máme dost na plánu dní, takže stejně budeme ve městě často. Třeba hned příští úterý, budou nám vyměňovat vodoměry....Ale až v podvečer. Tak uvidíme, asi ale zůstaneme doma.

Včera jsem ještě našla několik nových videjíček na YT, setkání malých dětí s živou přírodou, pak si ještě pochutnají....



A ještě něco málo vaření, tedy pečení. Dívka tam má i váhové instrukce, je to moc pěkný recept, možná bych ho i zkusila....




Vykrajovátka na sušenky podobného typu taky mám, no, uvidím, možná až s dětmi, jednou, hihihi.

Pan Há kouká na snooker, já překládám, chvílemi "odpočívám" u prohlížení internetu....Taková klidná, doufám, středa. Musím zavolat mamince, jestli nepotřebuje nějaký nákup, zítra před odjezdem na domek.

                                                           Zatím.....hezký den všem.
                                                            💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...