pondělí 31. prosince 2018

.../158/

Poslední den roku 2018....
Včera byl bláznivý den, až do oběda tu lilo jako z konve. A nejen tady. V Tisé taky, spláchlo to všechen sníh a jediný klad toho je, že naši už mají zase plnou studánku v domě....Hurá.
Večer byla obloha plná těžkých černých mraků, ale už nespadla ani kapka.


Dneska je to podobné. Ale probleskuje i modrá obloha. Na sídlišti je takové nedělní ticho, i když je vlastně všední den.
Pan Há dojde dopoledne pro kousek pečiva, včera jsem ho nikam v tom dešti nechtěla posílat a žili jsme " z podstaty", co dům dal. Měla jsem ještě kousek chleba v mrazáku. Obvykle ho tam nedávám, ale po návratu z domku jsem se nakazila od mojí maminky. Ta ho dává pravidelně, ale ona je odkázaná na nákupy moje , před tím vozil švagr....Takže má železnou zásobu.

Letos už na ves nejedeme, každý den volám mamince a má tam oba synovce. A mou sestru.
Navíc mám několik dní křeče v obou nohách, tak pojídám hořčík ve velkém a relaxuju. 
Jak řekl pan Há, měla bych taky chvíli myslet jen na sebe....
A doufám, že to brzy přejde......

Tak si čtu oblíbené blogy, sjíždím videa na YT, čtu si a začala jsem plést svetr pro Ondráška...
Ale to ukážu až příští rok, hihihi.😅

Taky přemýšlím nad příspěvky na svém blogu, jakou jim dám fazonku v novém roce. Změna je život.. Letos číslováno a nějaké jen s titulkem. V průměru jsem psala každý třetí den. To je dost, že.

A to je asi tak všechno.....
Chtěla bych poděkovat za vaše návštěvy u mne.
A:
Hodně spokojenosti, štěstí a hlavně zdraví, zdraví, zdraví v novém roce přeji všem....všem.
😀😁😂😃😄😅😆😈😎😜😝

1 komentář:

  1. Milky, prajem celej tvojej rodinke všetko najlepšie počas celého roku 2019 a tebe navyše hodne tvorivých síl!
    A pán Há má pravdu, treba občas myslieť na seba!
    Pááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...