čtvrtek 6. prosince 2018

.../150/

A už tu máme dobu PO Mikuláši.
Čerta ani Mikuláše jsem včera z okna neviděla, o andělovi ani nemluvím. Anděl jsem u nás já, hihihi.

Místo, kde jsou adventní svíčky skoro každý den měním. Jednou jsem přidala ke smrkovým větvičkám jmelí, přírodní, nemám ty zlaté aj.varianty moc ráda, ale toleruju u jiných...každý podle svého.
Včera jsem šla přes park a utrhla jsem si tři malinké větvičky s červenými plody, tak jsem je na to taky položila....


Hned ráno jsem šla na nákup dalších drobností do Billy, dle dceřina plánu nákupu....hihihi.
Teď jel pan Há pro stromeček a já si čtu blogy a píšu.
U mých oblíbených Dvou tátů zase Michal peče.

Dneska linecké, které tedy doopravdy neumím...tak zkusím to jeho.


A ještě má pěkný recept na perníčky, ale to se mi zase nechce honem běžet a nakupovat doporučené mouky.....


Jen jeden z názorů na diskuzním fóru pod jejich videem :
V první řadě vám čtyřem moc gratuluji k výhře ve třech kategoriích ( být to slavíci, jste na pódiu rovnou třikrát ) ♥ Jsem ráda, že naše společnost jde kupředu a dokáže ocenit i dva muže, co se milují a vytváří spolu to nejdůležitější na celém širém světě - rodinu. Také to, že se bortí předsudky, že dva tátové nedají stejnou lásku jako máma s tátou. Podle mého je to kravina. Ženskou lásku přeci mají v babičkách, tetách, kamarádkách a vlastně i ve své matce v USA, ač je to náhradní matka, tak nějaký cit tam vždy bude. Líbí se mi, že ukazujete rodičovství jinak a podle mého.. takové táty jako jste vy dva by si přálo mnoho maminek mít doma. Adélce s Maruškou dáváte lásku, zážitky a podle videí a fotek lze vyčíst, že jsou obě moc spokojené. Často v hejtech čtu, že budou holky pak terčem posměchů. Ruku na srdce. Každý si svůj posměch bohužel zažíval nebo zažívá ( postava, inteligence, barva pleti, rovnátka, brýle, oblečení, peníze ), ale pokud budou mít holky vedle sebe tátu Davida a tátu Michala, vše zvládnou ♥ Držím palce a klobouk dolů.. P.S. Koukala jsem teď na několik veřejných WC a fakt nikde ty přebalováky mužský nemají :D

                                                       Hezký den všem.
                                                        A moc lásky, klidně i duhové......
                                                            💙💚💛💜💓💝

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...