pátek 7. prosince 2018

.../151/

A jsem v okamžiku, kdy musím přemýšlet / trochu /, co je za den.
Venku je škaredo.


Nikam není vidět, je mlha a sychravo. Nikam se člověku nechce. My tedy nemusíme, jíst co máme. Vánoční stromeček už je na balkoně v mezipatře, já dopoledne stříhala a šila.
Simonce šaty, jen olemovat u krku. Ondra bude mít triko s dlouhým rukávem. Simonce na dlouhý rukáv nestačil půlmetr látky...


Zase mě začal zlobit stroj. Buď musím koupit nové pouzdro na člunek / podívám se na internetu /, nebo ho budu muset nechat prohlédnout a případně opravit.
Teď mám pauzu, pan Há mi ho znovu čistí a promaže ho. Pak uvidíme.
Takže chvíle klidu u svíčky a teď psaní blogu....


Pokvetou / začínají kvést / mi oba moje vánoční kaktusy. Pinďové maličcí. Jak jsem byla s maminkou u obvodního doktora v Libouchci, tak tam je mají..v čekárně. Dva obří převislé vánočníky plné květů a poupat...

Jdu.

Hezký den i víkend všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...