pátek 28. prosince 2018

.../157/

Některé věci dělám naposledy, v tomto roce....
Třeba peru, byla jsem na poště.
Ale jinak jsem se pěkně prošla, pokud bylo hezky.

Z pošty jsem se vydala na malou okružní cestu sídlištěm, fotila jsem pohled na hory Českého středohoří. Moje oblíbené Krušné hory s popraškem sněhu jsou více vpravo.


Pohled směrem do centra, kde je oblouk protékajícího Labe.


Za zády na mne na kopci jukala střecha Erbenovy vyhlídky.


Jak vysoko / výš/ než město je naše sídliště je vidět na této nepříliš povedené fotce. Nad centrem se vypíná vyhlídka Větruše. Spojená s centrem lanovkou. A ode mne to vypadá pěkně v ďolíku. Kdyby město nebylo ještě ve stínu, byl by od Větruše vlevo /cca 5 cm na fotce/ vidět hrad Střekov. Na mojí fotce jenom tmavší stín, pahrbek,  sorry.


A tady už jsem víc " v civilizaci"...
Kouřící komín je teplárna v Trmicích, která ohřívá skoro celé město....


A už se blížím k domovu, velká křižovatka nad nemocnicí a Krušné hory v nízké oblačnosti...


Teď už je nebe zatažené celé, já pobíhám po bytě a na chvíli jsem si sedla, abych sem dala jiné snímky než z okna....hihihi.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...