sobota 1. prosince 2018

.../146/

Tak trochu i u nás......
První prosincový den......
Hory v nízké oblačnosti, později zavolám mamince, ta mi řekne, jak je u nich/nás/ v kopcích...


Včera jsem si koupila jiný časopis než Vlastu. V té mi připadá všechno jiné než dříve, málo zajímavých článků i pro seniorky, spíš vyprávění o sexu v i mimo vztahy....Ale tohle taky nebude nic pro ní, hodně o módě, kosmetice, reklamy na nákupy...ale tohle je mimořádné číslo, tak musím koupit i to normální....


A uvnitř jsem narazila na několik zajímavých článků....Například tři od rodičů malých dětí, píšou jim dopis, k 18tým narozeninám.
A jedním z nich je i Michal Vaníček, muž Davida Vaníčka a jeden z otců JEJICH společných dcer.
Možná jsem se tady už někdy zmiňovala....
Nikdy jsem nebyla odpůrcem stejnopohlavních vztahů a párů, šlo to spíš někde mimo mne. Do nedávné doby, kdy....ale to je zase o něčem jiném....
Oni dva mě přesvědčili o tom, že i tyto, a právě oni/y/ páry dokáží, a v mnoha případech o 100 % předčí, i ty heterosexuální...
Řeči okolo / i v parlamentu apod. / o tom, že rodina jedině hetero....a že to je to, co si my, Bůh a nevím ještě kdo...přeje, my připadají plytké a i trochu lživé.

Nakoukněte k nim domů do útulného domu, který postavily hlavně PRO dcery, nakoukněte do všedního života rodiny s dětmi, pro které dělají vše a ony se staly středem jejich života....A někdy mi připadá, že kreativnosti, trpělivosti, zájmu atd. atd., který dcerám dávají...předčí i mnohé ty vychvalované hetero....
Proboha, nic proti nikomu !!!!!!  Já znám stovky náramných rodin s dětmi a toto není nic PROTI NIM...Já jen, že o výchovu dětí se můžou klidně postarat i dva tátové nebo dvě mámy.... 
A o tom to je. Jedině o tom.

Znám totiž i spoustu rodin, kde děti vyrostly jako "dříví v lese", bez pozornosti a teď jejich rodiny sklízí ovoce své nevýchovy a diví se..."proč se To či ONO s našimi mladými děje"...

Oba tátové svůj život zveřejňují přirozeně, bez nějakého vychloubání, patosu a falešnosti...Profesí jsou oba z branže novinářů, tak to i umějí, nenásilně a s láskou...Davida možná znáte dříve z TV Nova a nyní na Barandově. Michal byl před rodičovskou v internetových novinách...a zase určitě bude, příští rok v květnu budou "holkám"tři roky.

A tohle vše sleduji, jak na You Tube Dva tátové:


Tak i na  Instagramu : https://www.instagram.com/dvatatove/


Dneska jsem si přispala, ani nevím, jak jsem toho dosáhla....
Třeba mi "už bude líp".

Hezkou sobotu všem.
😀😁😂😃😄😅😆😇💓

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu