středa 26. prosince 2018

.../156/

Využívám okamžiku, kdy šli mladí s dětmi ven a já si můžu sednout na chvíli k počítači.
Dostala jsem od synovcovy Marušky rukodělný svícen, tak jsem ho začala používat, je takový intimní....

To je synovec, Maruška a jejich dvouleťák Péťa..a hned pod nimi ten svícen u nás na stole....


A ještě něco málo hrajících si dětí, tuto delší návštěvu mladých jsem tolik nefotila, nějak nebyl čas.
Minikuchyňka, pobořený kolotoč od Lega a Ondra "studující" slovíčka v angličtině....
A kousek z mojí maminky...prababičky Toničky. Myslela jsem, že jsem sem nějaké fotky s ní dávala, ale to bylo asi na Instagramu.


Dneska jsou tu mladí poslední den, tak se pokusíme být víc v klidu a ještě se hodně "užít".
Naposledy v tomto roce.....Utekl ten rok 2018, to je tedy fakt.

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...