úterý 4. prosince 2018

.../148/

Bláznivý proměnlivý den začal....
Byla jsem u paní zubařky, odnesla jsem si žádost na chirurgický stomatologický zákrok...Tam se objednám, až půjdu příští týden na kontrolu s destičkami...právě kvůli nim jdu na stomatochirurgii.
Pak jsem zajela do Baumaxu, ale stromky mají jen velké, tak až s panem Há někde jinde.
Mezitím jsem se ocitla v několika sněhodešťových přeháňkách a viděla jsem dvě duhy....Mračouny letí po obloze a střídá se to dost rychle.

A při pohledu z okna zase jedna duha malinko pod středem fotografie.


Koupila jsem si přírodní jmelí a přidala ho k větvičkám, které jsem ulomila včera na naší zahradě.


Suknička došitá, svetr začistěný a přišívám psa....


Odpoledne jedu zase do centra, máme poslední "důchodky" tohoto roku.

A už zase mraky.....

Hezký den všem.
A děkuji za vaše návštěvy u mne.
😀


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...