středa 4. dubna 2018

Yarn Along April 2018

A začal nám nový měsíc, i u ručních prací.
Já pořád něco šmodrchám, včera jsem došila vnoučkovi triko s dlouhým rukávem a dneska zabalila a pan Há jde procházkou na poštu...A nevyfotila jsem, to se stává málokdy.
Dneska jsem si vymyslela přízovou jarní čepičku pro Simonku.


Ale v jiném barevném provedení, příze Camilla od VlnaHep. Háček 3,5, až dodělám, nafotím.


A samozřejmě i čtení je na mém denním programu. Po několika detektivkách zase něco jiného. 
Simon Mawer : Skleněný pokoj.
Román, ve kterém má velkou roli brněnská vila Tugendhat. Jsem teprve na začátku, uvidím. Ještě jsem od tohoto autora nic nečetla, je pro mne prázdná stránka. Ale mám pocit, že se mi to bude líbit.


Spring Camilla yarn cap for a little granddaughter. I am at the beginning. I am also at the beginning of the Book of Glass Room by Simon Mawer. A book about the fate of people from the famous villa Tugendhat in Brno.
Nice beginning of spring for all.

Ještě jeden hyacint, tentokrát světlý, na mém stolku v obýváku.


A venku ? Je pod mrakem, ale docela teplo, snad už se začne všechno zelenat.
Odpoledne slibují i bouřky, tak jsem zvědavá.


Jdu zase háčkovat a u toho poslouchat recepty a povídání na FoodNetwork. Moje, momentálně, oblíbená stanice. Hihihi.Musím si to užít, ještě pár dnů a budu mít na domku jen základní TV programy a práci venku. Hodně práce. A denní cestu za maminkou...A...

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...