úterý 17. dubna 2018

.../58/

Jako v jiném světě jsem se dneska probudila....sluníčko a zpěv ptáků.
Dneska jen jediná fotka, ještě nezačištěná čepička pro S. a knížka, kterou začínám číst.



https://www.databazeknih.cz/knihy/mizejici-rok-357435

Už jsem dlouho nedoporučovala žádný film. Ale jeden setřu...Promiňte všichni, kdo jste filmem nadšení. Mluvím o filmu Prezident Blaník. Něco tak vulgárního jsem dlouho neviděla, po půlce jsem to v TV přepnula jinam....Jestli takhle mluví všichni ti politici ???? nebo to byla jen satira ???? Na hospodské kecaly a rejpaly ??? Nepochopila jsem smysl. Docela mě to uráželo...To je můj osobní názor, je demokracie, že.....

Dneska měním plán na den. Jdu za maminkou, moje setra mi volala, že ze zdravotních důvodů oni nemůžou....Tak oželím setkání s bývalými kolegyněmi, uvidíme se za měsíc. Jdu radši za ní....

Mám připravenou látku i střih na čepičku Sunbonnet, tak se na to , možná vrhnu. Vařit budu květákovou rýži a vezmu ochutnat pár lžic i mamince.
Jinak nic jiného neplánuji. Koupila jsem několik střihů od www.prosikulky.cz, tak budeme mít s dcerou co dělat. Až přijedou, za pár na pár dní, hihihi.

                                                                 Jdu.....

                                                          Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...