pátek 13. dubna 2018

...pátek 13tého.....

Dneska byla těžká noc. Než jsem se ráno pochlapila, uklidila hromady použitých papírových kapesníků, radši jsem si sedla k počítači, abych si udělala radost ze života. Pročetla oblíbené blogy a dělala další hromádku kapesníků.....
Já vím, to přejde, ale je to hrozné, momentálně.....
Tak si dělám radost a pouštím si svou oblíbenou hudbu......





Jak krásné....
A ještě tohle...













Taky měl Michael bolest, druhé dítě bylo moc nemocné, ale snad už je to v pořádku.....
 A dost.....


Venku nic moc. Obloha temní, fouká víc a víc a ochladilo se. Proti včerejšku. Ale zase se začalo zelenat. Kdyby to té zahřáté země zapršelo, bude to rychlejší.


Milešovka není v nízké oblačnosti skoro vidět /za vrcholkem břízy/, bude asi doopravdy pršet.


Koukám od počítače na tu mou hromadu dek. Jen ta nahoře je šitá z kupovaného materiálu, jinak můj patchwork a háčkované. Za chvíli toho bude komín....hihi. Ne, nemám chuť šít další, tu nedodělanou si nechám na podzim.


Dneska malý úklid, vaření oběda / vepřové plátky se žampiony, rýže / a odpoledne za maminkou. Dneska jen já, pan Há jde na chvíli do garáže...a my si podrbeme bez chlapské přítomnosti....

Hezký poslední pracovní den všem.
A pátek 13, je normální den....uvidíte, uvidíme.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...