čtvrtek 12. dubna 2018

.../55/

A je to tu zase....Kdo ? Co ?  Senná rýma. Ne že by už bylo seno, ale ve vzduchu je spousta prachu a pylu. Několik let mi to dalo pokoj, ale letos ještě skoro nic nekvete a....prskám, smrkám, kapu...

Včera odpoledne čisté nebe pomalu zahalily mraky. Tady se ta fronta žene ....


Dneska, zatím, chvílemi sluníčko, ale obloha je šedá a pofukuje.
Pan Há si obchází doktory a recepty. Někdy je to pro něj o nervy, ale přiznávám, že je dost netrpělivý a chce všechno TEĎ hned....
Já, mezi prskáním a smrkáním, trochu pletu a dorazila mi kniha, tak si čtu. Bavlnky, plátno, jehly a nůžky mám v krabici vyšívání, dokonce i jeden bubínek. Tak uvidím, kdy na to mezi pletením a momentálně šitím dojde. Možná až v létě na domku. Nevím. Ale chce se mi...


Dneska jde pan Há na procházku a "cestou" koupí vejce a ještě nějaké maličkosti.
Já budu mít hodinku pro sebe. Možná dvě.
Potřebujeme odnést nějaké věci do auta do garáže, aby jsme toho potom nenesli moc. A pak budeme pokračovat za maminkou do nemocnice. Možná půjdu sama a nechá pana Há nafouknout jedno kolo, které nějak nejde....A potřebuje to.
Dneska jednoduchý oběd, čočka, volská oka a salát.
Jdu.....ne, ještě ne vařit, ale přečíst si maily a oblíbené blogy....

Hezký den všem.


2 komentáře:

  1. To ma teší, že ťa prsty svrbia po vyšívaní :-)
    Vidím, že S. bude mať krásnu pleteninu, svetrík, či šatičky.
    Môj muž musel dnes ísť na injekciu, začína sa jeho alergia na nevedno čo, ani alergológ nezistil. Puchne mu tvár, opuch putuje po tvári. Už 3 dni je taký, tak dnes som ho nanútila ísť k lekárovi. Čosi mu pichnú a má pokoj.
    Páááá

    OdpovědětVymazat
  2. Alergie může začít v jakémkoliv věku ! Snad se to nebude opakovat....Hodně zdraví oběma. Pa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu