čtvrtek 19. dubna 2018

.../60/

Léto v dubnu pokračuje.
Dopoledne jsem byla u kadeřnice. Přesídlila na nové pracoviště / její????/, ale cestu tam mám stejně dlouhou. Jen na opačný konec města. Takže krásy Bukova.
Tady jsem bydlela na svobodárně nemocnice po nástupu do zaměstnání. Dokonce jsem vystupovala na stejné zastávce.
Kdysi jsme to tu s panem Há měli prošlapané každou ulicí,.Chodili jsme tudy za sestrou nebo za  bratrem pana Há. Bohužel tu už oba nejsou....

Pěkně "obsypaný" panelák.


Jeden z mála rodinných domků v této části, nezvykle pěkně velká zahrada. Domek je po rekonstrukci a vždycky se mi moc líbil. V dáli Střížovický vrch, nějak ho nešlo vyfotit, pořád mi v obraze něco překáželo.


Všude čisto, uklizeno. Cestou od kadeřnice jsem se zastavila v Kauflandu pro bylinky v květináčích a muškáty na domek. A pak autobusem 5 zastávek domů.  Je to malinko dál, o jednu zastávku, než dříve.. Ale to mi nevadí, nikdy nikam nespěchám. Jo a ještě jedna věc. To kadeřnictví je přesně tam, kde býval před 6 /cca/ lety obchůdek s látkami, odtud mám i šicí stroj, a pořádali se tu i první kurzy patchworku. Tam jsem chodila....
Dneska jdeme s panem Há za maminkou do nemocnice, zítra po obědě už si pro ní sestra se švagrem přijedou a bude zase šťastně DOMA.

jdu jí nachystat jahody do misky a jogurt. Pak půjdeme.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...