pondělí 16. dubna 2018

...když

mají dva kluci spolu svoje vlastní děti...

Sleduji je už delší dobu na Instagramu a teď mají i na You Tube  svoje příspěvky Dva tátové.
Jsem z nich dost nadšená, pro jejich energii, lásku k jejich dětem i vtip, se kterým všechno prezentují.
Dneska jsem otevřela zkušenosti táty Michala s vyrážkami. Poučila jsem se, i pobavila.


A někdy je tam jen táta David, často oba spolu.

Chvíli jsem váhala to sem dát, ale...Proč ne, protože on zve na návštěvy u nich.....Oni zvou, jsem měla napsat.
Já jen, že znám spoustu "chytrých", co si hned MUSÍ smočit pysk a napsat jim něco pěkně hnusného, prostě "moralisti" apod. hnusáci.... Znáte to i u jiných. Například jsem na Instagramu sledovala Agátu H.P.  nebo třeba přítelkyni hokejisty Frolíka /..../, těm nikdo nenechá nic zadarmo a ty stovky negativních komentářů jsou fakt hustý... Ženy, většinou, chlapa jsem nikdy neviděla v odesílateli, pokud nejsou ukrytí pod ANONYMEM.... A nemusí to být ani nikdo známý,  natož dva tatínci....stačí, když mají jiný názor než ONY ženy a muži. Sorry.
Sledovala jsem jejich připojení na streamTV, odpovídali na dotazy v přímém přenosu a ty dotazy byly všelijaké....žádnému se nevyhnuli. Jsou to jedničky....





                                                    Hezký den rodičům všem.....😁😁😁

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...