pondělí 5. srpna 2024

..tak zase jednou

 jsem poslouchala jen jedním uchem.

Dceru.

Cílem včerejšího minivýletu byl https://www.doubravskydvur.cz. Zvířata, hřiště, zmrzlina. A pak si udělali okruh a načepovali zázračnou vodu....Mysleli na to, protože si ode mne brala dcera prázdnou láhev na vodu, před odjezdem.

Tak jsem to uvedla na správnou míru.

Venku je pošmourno, zatím polovina osazenstva bytu v pyžamu. Půjdeme na nákup. A projít se. Psal mi Magistrát, že už mám nový OP hotový. Tak ve středu se Simi si pro něj dojdu a projdeme se po městě.

                                                                 

                                                          💖💗❤💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...