pátek 2. srpna 2024

... chladnější noci a rána, já

 prostě včera večer cítila podzim ve vzduchu. Proboha, snad ne, ještě je přeci měsíc prázdnin a září s babím létem....

Dneska zase pyžamové dopoledne,  myslela, jsem, že bábovku budeme péct se Simi, ale nechtělo se jí. Tak jen já.



Recept jsem sem už dávala, ale není problém ho sem dát ještě jednou, že...Je horká, ještě jsem jí nekrájela, jak vypadá uvnitř.


Při zapnuté troubě jsem současně pekla flíčky, koupila jsem krůtí šunku, ale tedy nic moc....Není nad dobré uzené. Ale  Ondra maso stejně vyndává....a v uzeném by zase hledal tlusté....


Včera jsme se Simonkou udělaly panenku z papírového kuželu od příze KINU, hlava polystyrénová koulička, vlasy vlna a lepení tavnou pistolí....


Pusa sice od ucha k uchu, ale to časem vychytá....


Pak byli v podvečer v kině/ bratru 800 Kč.... na V hlavě 2.

Já z posledních "starých" brambor udělala smažené placičky, jen se po nich zaprášilo. Milují to. Tedy naše rodina všeobecně. Pak jel Zbyněk spát domů/jeho postel atd.....My s dcerou jsme si daly trochu vína, koukaly i s dětmi na TV., povídaly a šly spát. 

Dneska tu jsme jen my tři.


Klidný den všem.
Pátek....
💗💖❤💙💚💛💜

Tak jsem jí nakrojila, ochutnala, je dobrá....


💖💗💕











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...