neděle 4. srpna 2024

... první srpnová neděle

 byla po dlouhá léta vyhrazená mojí mamince. Zítra je to 94 let, co se narodila. A dva roky, kdy už s námi není....

Udělala jsem si kafíčko a zbytek bábovky, velký kus jsem včera vnutila dceři.


Oni včera  po obědě jeli na malý výlet, nechtěla jsem s nimi, chtěla jsem být chvíli sama...i když přesně TO mi nedělá dobře. Většinou.
Musím to jako nápad na výlet poslat Uršule, příští týden jí přijede kamarádka z Ústí/L. Určitě se tam najde i nějaká hospůdka na oběd.




Pak byli s dětmi na hřišti a jeli domů.





Já včera ještě uklidila, dneska ráno jsem to dodělala, odpoledne mi přivezou Simonku. Na týden, Ondrášek jede na soustředění s fotbalem a Zbyněk do Německa. Ale to už jsem tu psala.

Před chvílí jsem si dodělala část rozpisu na "ruskou" ponožku a vybrala jsem přízi.


Není to celé, ale píšu si i rozpis na tu z jiné, tenší, příze, tak budu pokračovat, až to upletu.Mnoho informací zastiňuje ty počáteční, hihihi.

Uklidila jsem i balkon, zase, padající okvětní lístky a větry a deště proti oknu...



Dneska je zase chladnější ráno a opar, opravdu je cítit podzimní srpnové ráno.

Taky jsem dostala od dcery kytku v květináči, přivezla mi malý nákup a jogurty pro Simi do týdne.



Růžovou a bílou jsem měla v nádherné kytce od ní k 70tinám.

Jdu plést.

Nevařím, v lednici toho mám dost na ohřátí, hihihi. Což mi vyhovuje.

Klidnou neděli všem.
💖💗❤💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

.. a protože

 v bytě snad za chvíli budou řemeslníci, sedám k PC a budu maličko surfovat.... Venku bylo zataženo vysokou frontou mraků, ale když jsem vst...