neděle 19. května 2024

...už je zase sobota, chladněji, přeháňky a dneska snad bouřky ????

Včera jsem dostala obrázek z FB, od Uršuly, o tornádu u  Valtířova, mala obec u Labe cestou z Ústí nad Labem do Děčína.....Coby kamenem hodil od další kolegyně Boženy v Mojžíři...přes řeku.




Nojono, časy se mění, a podnebí, počasí, lidi i věci.... atd.

U nás vše při starém, doufám, že bude líp....Pak zase napíšu.....
💕💖💘💑

Jinak počasí proměnlivé, fouká, mraky, slunce, déšť, tlak nahoru a dolů. Ten můj tedy spíš jen nahoru, u mě asi skrz ty nervy....doufám, že bude líp.
Dopoledne pršelo, teď chvíli sluníčko, peru nějaké prádlo, tak jsem ho pověsila ven. Děj se vůle boží, hihihi.






Jinak nic moc nedělám. Každý den chvíli něco dopoledne uklízím a přerovnávám, trochu peru a věším, uklízím zbytečnosti z polic, nějak mi lezou na nervy... Po obědě chvíli sedím, čtu si nebo háčkuju, slíbila jsem dodělat Simonce šatičky.... 
A pak už cesta do nemocnice,ve všední den minibusem pro pacienty č.42, někdy jsem u pana Há sama, obden i dcera. No a pak zase cesta domů, skoro vždy pěšky, bus 42 jezdí jen v pracovní době. Jdu pěšky nebo nějakou oklikou, abych TU doma nebyla moc brzy. Potom večeře, čtení, háčkování, hokej jako kulisa....A spát a tak znovu dokola. Bojuju se samotou v našem pěkném bytě. Pořád si říkám, že bude líp.....A snažím se nutit do nějakých pochůzek a procházek, každý den cca 5 km, snažím se....K tomu dopolední kontroly u dr. kvůli mému tlaku a je plno......
A dost fňukání, pan Há je kousek ode mne a vidím ho každý den. Je to ale těžké, protože rok, rok a půl, se plně věnuji jen jemu, taková manželko sestřička pečovatelka v jednom....hihihi. Ale dělám to ráda, on dříve dělal spoustu práce atd. pro nás dvě, matku a dceru, je čas oplatit starost a péči....
😍😘💗😂

Ráno jsem na svých oblíbených YT videích objevila jedno s návodem a moc pěknýmí kombinacemi barevného háčkování "mandal".


Vždycky se mi to moc líbil, nejen proto, že jsem na to uplatnila spousta zbytků a zbytečků bavlny. Mám sama jen jednu, všechny jsem tak nějak během let rozdala.
Stará, stařičká, už i trochu opraná. Ale tyhle nové s dírkami se mi moc líbí.


A ještě jedno krátké video s přípravou švestkového vína/kořalky ??? Mám tohle děvče ráda. Dobře vypadá, ukazuje spoustu čínských zvyků. I když několik posledních videí s čínskými draky na 100 způsobů nebyl zrovna můj šálek kávy. Radši mám, když dělá "žranice" pro rodinu, hihihi. Nebo jiné ruční práce.


Podle jejího výrazu obličeje, kyselost, když plody ochutnává, jsou sice odstrašující, ale co dokáže cukr a kořala s kyselým ovocem udělat, je vidět na konci. A potom asi i s pijany.

Dneska už nic dalšího, jsem unavená, skoro nevím proč. Ale to ta moje zatracená psychika. jak bych si někdy přála být taková, že by mi spousta věcí byla u prd..e.......

Klidný den a zdraví všem.
💖💗❤💙💚💛💜









 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...včera večer

 zase byly pěkné bouřky, kdesi nedaleko. Dneska jsem četla a viděla i v TV něco málo o obci  Šišma  na přerovsku. To je kousek od nás při po...