pondělí 6. května 2024

...tak zase

 pondělí, ráno docela chladno, ale slunce. O víkendu byly nad Olomoucí bouřky a docela prudký déšť. To se střídalo se slunečním úpalem.

Když jsme šly v sobotu s dcerou od pana Há z nemocnice, pěkně jsme zmokly. Včera už jsem šla domů sama a udělala jsem pár fotek vzrostlých stromů. Plocha nemocnice je dost velká a i když se pořád přidávají parkoviště, bourání a staveniště...je ještě plná zeleně. Tedy "z naší strany", od Vojanovy ulice.

Plocha nového velkého parkoviště, v neděli zela prázdnotou. Ve všední den je plno.



V Olomouci je kvantum růžových kaštanů, tady jeden z mála bílých...


Pokus o jezírko ???



Za stromy je plot, kus loučky a  Brněnská ulice=výpadovka na dálnici Brno-Ostrava.


Uprostřed areálu vloni nebo už předloni ??? zbořili pavilony Franze Josefa a teď už se rozjíždí příprava na stavbu něčeho nového....

Vlevo moderní budova s Emergency, vpravo stará/opravená budova oční kliniky a kousek víc vlevo je zrekonstruovaný "panelák" plicní kliniky, kde leží pan Há.


Po starém=původním areálu zbyla zeď z červených cihel, jsem zvědavá, jestli jí nechají...


A vlevo od Emergency atd. je opět stará budova, tentokrát porodnicko gynekologická klinika.


Tak jsem zvědavá, v co se olomoucká nemocnice změní. Za těmito budovami, na straně od Hněvotínské ulice, je spousta nových velmi moderních budov patřících pod správu Lékařské fakulty univerzity ....

Končím procházku nemocnicí.
Ta moje procházka domů je dlouhá 1,85 km. Nejen tedy areálem nemocnice, ale kus i čtvrtí Nová Ulice. Tak půl na půl.

Dneska odpoledne půjdu zase.....

Jinak o víkendu tu se mnou byla dcera s Ondrou, zeť a Simonka přijeli v neděli z chaty na oběd, dospělí šli se mnou za panem Há, pak k nám zpět pro děti a jeli domů. Já byla ještě u manžela a pak taky domů do tichého, supertichého bytu.

Ještě jsem si dneska ráno vyfotila znovu kvetoucí vánoční/velikonoční kaktus. Ten můj je asi celoroční....



Dopoledne drobné domácí práce, jak mi žebra dovolí. Trocha čtení, pletení a měla bych doháčkovat šatičky pro Simonku...

Klidný den všem.
A pevné zdraví.
💖💗❤💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...pondělí a nový pokus

 o udržení si zdravého rozumu a zdraví povšechně. Pan Há pořád v nemocnici, stav se nelepší, po psychické stránce je na dně. Jediná jeho utk...