neděle 26. května 2024

...nemám čas a

 přiznávám, bez mučení, že ani náladu psát.

V pátek odpoledne jsme s dcerou převezly pana Há ze sanatoria domů. Naříkal tam, volal mi i několikrát za noci, že chce domů nebo....Tak jsem se rozhodla, že domů. Všechno vyřídit bylo tak tak....a teď máme oba, co jsme chtěli. Je doma, je to ale těžké, velmi velmi těžké......Myslím jeho psychika i postarat se o něj skutečně ve všem....Ale víc mě ničí ta psychická stránka věci....

Doufám, že bude líp. 💙💚

Venku už je zase léto, včera byla bouřka někde v blízkém okolí města, mraky se střídají s modromodrým nebem. A ty změny tlaku vzduchu....Fuj.

Nedávno ještě holý jasan šustí novými mladými listy, jen několik větví je suchých, už delší dobu/roky.


V dáli před sídlištěm Povel ?? Nové sady???? makové pole.


Včera nám tu řádili zahradníci a sekali trávu.




Z knihovny je z našeho balkonu vidět jen střecha, kousek silnice. To mám ráda.


Šatičky pro Simonku už jsem dodělala a poslala jí domů, ale nakonec jsem je ani nevyfotila. Jsem ráda, že jsem to dodělala. Možná si je vezme na školní focení.
Ve čtvrtek jsem byla v Centru Haná v novém obchodě action.com jen tak na čumendě, aby mi plynul čas samoty doma.... A pak jsem tam taky utratila nějakou korunu.
Například tyhle 10 g klubíčka na háčkování, kdyby se Simonka chtěla učit....Nebo tak něco.....




A taky jen tři poslední klubíčka 50% bavlna 50% bambus, 50 g =120m. Klidně na nějaké ponožky. Musím se tam jít podívat častěji, cenově to bylo výhodné. Dokonce v letáku mají i řezané čtverce látek,ale ty jsem neviděla, že bych zase někdy něco ušila ???


Taky jsem si koupila voňavé svíčky, špachtli na opravu zdi/omýtky, ze které jsem v pokojíku strhla suchý zip nástěnky i s malbou...., nové omyvatelné prostírky na jídelní stůl do kuchyně atpod.

Jinak nic moc dalšího....

V minutě 13,26 příprava vonných čajů z jarních kvítků a lístků. A nejen to.....


💙💚

A  ještě jedno video, opět voda z mytí rýže, tentokrát i na venkovní zálivku. Překvapilo mne použití zapálené svíčky do pračky ??? asi dezinfekce ??? vůně v pračce ???? A rozsypaná nepoužívaná  aviváž, balená do kávových filtrů a všestranně použitá v bytě....police, do bot, apod. Taky výroba houpacího křesla a koutek jen pro ní. Nakonec, jako vždycky v každém jejím videu, několik myšlenek, které včera padly i na mne.


Nespustí-li se video hned, je v černém rámečku napsáno ..Youtube....tak kliknout na to. A pak se zase ke mně vrátit, hihihi.

💛💜

Přijela dcera. Byli s dětmi dopoledne na dalších fotbalových zápasech, dneska ve Velkém Týnci. Zbyněk jel pak s dětmi domů, ona na chvíli za námi, přes lékárnu, zase jsem něco potřebovala.... Pan Há chtěl po obědě spát, tak leží v pokojíku podložený polštáři. Půjdu se za ním podívat....
Podle mne kašel slábne, na dnešek se v noci i víc vyspal....bude líp, určitě.....💖💗

Odpoledne bude v TV hokej, nejdříve o bronzovku a večer my se Švýcarskem o zlato. Tak, program je známý, teď jen to zdraví a potřeby pana Há.....


Klidný zbytek neděle i večer všem.
A pevné zdraví....
💖💗💙💚💛💜











 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...včera večer

 zase byly pěkné bouřky, kdesi nedaleko. Dneska jsem četla a viděla i v TV něco málo o obci  Šišma  na přerovsku. To je kousek od nás při po...