pondělí 27. května 2024

...další velmi

 hektický den....

Plný úkolů, telefonování, díků i mžch bezmocných hořkých slz. Pak i úlevná pomoc od zcela cizího člověka a bylo to tak celý den, nahoru dolů.

Po obědě jsem zajela na kardio do polikliniky/žádný hmatatelný úspěch a pak ještě do zdravotnických potřeb pro nějaké pomůcky. A potom hned domů za panem Há. Později odpoledne přišla dcera z práce, dvě hodinky klidu a sbírání sil. I pan Há má vždycky radost....Svým typickým tichým způsobem. "Pobíhal" v chodítku po bytě, nedal si říct a teď pospává a pohekává. A v noci nebude moct spát a bude mě pořád volat....

Pohled na makové pole z pokojíku, a na jiný kus města, směr Svatý Kopeček a v dáli věž radnice....

Makové pole z jiného úhlu....



Sv.Kopeček jako bělavá skvrnka na středu obzoru v dálce.



Pan Há mlsá mandarínku, kouká u toho na tenis a pořád pokašlává, už je to ale mnohem lepší. Je s ním někdy/=často trápení, je odjakživa špatný pacient a bolestín....

Jak jsem psala, že nemám vyfocené hotové šatičky, dcera mi to vynahradila....



Takové na jedno léto, hihihi.

Radost nám všem o víkendu udělali hokejisti, však všichni víte....✌✌✌


Klidný večer všem.
💖💗❤💙💚💛💜













Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...včera večer

 zase byly pěkné bouřky, kdesi nedaleko. Dneska jsem četla a viděla i v TV něco málo o obci  Šišma  na přerovsku. To je kousek od nás při po...